Strona 1 z 1

Regulamin serwisu EdenSport

PostNapisane: wtorek, 29 marca 2016, 01:13
przez admin
1. EdenSport świadczy usługi serwisowe sprzętu nurkowego, rowerów oraz innych sprzętów sportowych i użytkowych. Oddanie sprzętu do serwisu EdenSport przez klienta, jest jednoznaczne z zapoznaniem się przez niego z obowiązującym regulaminem serwisu EdenSport oraz jego akceptacją.

2. O ile to jest możliwe, kosztorys usługi zostaje uzgodniony na miejscu, w momencie przekazania sprzętu do serwisu, bądź uzgodniony z Klientem drogą telefoniczną przez technika serwisu.
W przypadku braku zgody na podany przez serwisanta kosztorys naprawy, Klient zobowiązany jest pokryć koszty ekspertyzy technicznej w wysokości 50 zł. Sprzęt zostanie wydany z serwisu tylko po uiszczeniu tej opłaty.

3. Nie odebranie sprzętu w ciągu miesiąca od daty zakończenia naprawy oraz poinformowania Klienta o wykonaniu naprawy przez EdenSport, skutkuje przeniesieniem sprzętu do przechowalni EdenSport, za który naliczana jest opłata zgodna z cennikiem przechowalni ( klubowicze - 100zł/ miesiąc za stanowisko, Klienci nie będący klubowiczami EdenSport - 150zł/ miesiąc za stanowisko).
Wydanie sprzętu z przechowalni Klientowi, następuje dopiero po wpłaceniu należności za naprawę oraz za przechowalnię.

4. Nie odebranie sprzętu w ciągu roku od daty zakończenia naprawy oraz poinformowania Klienta o wykonaniu naprawy przez EdenSport, zgodnie z art. 180 K.C. w związku z art. 60 K.C., traktowane jest jako chęć wyzbycia się przez Klienta własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony.

5. Serwis EdenSport nie odpowiada przed Klientem za inne usterki i wady ukryte sprzętu, występujące w momencie oddawania go do naprawy.
Serwis wykonuje naprawę elementu lub usterki wskazanej przez Klienta i tylko na wykonaną przez siebie usługę udziela gwarancji (z wyłączeniem punktu 9).

6. Podczas wykonywanego zlecenia istnieje prawdopodobieństwo, że podczas naprawy zostanie stwierdzona dodatkowa usterka, o ewentualnej zmianie kosztów naprawy Serwis EdenSport informuje telefonicznie Klienta na podany przez niego numer kontaktowy. W przypadku, gdy klient nie wyrazi zgody na dodatkowe koszty, technik serwisu ma prawo odmówić wykonania wcześniejszego zlecenia, jednak nie zwalnia to Klienta z poniesienia kosztów Ekspertyzy w kwocie 50 zł brutto.

7. W przypadku zlecenia wykonania naprawy sprzętu, gdy przyczyny zaistniałych uszkodzeń lub usterek wykluczają udzielenie przez Serwis EdenSport jakiejkolwiek gwarancji na wykonaną naprawę oraz nie ma pewności na przywrócenie pełnej lub częściowej funkcjonalności lub sprawności sprzętu, Klient wyrażając zgodę na podjęcie czynności serwisowych i próbę wykonania naprawy lub serwisu, bierze na siebie ryzyko związane z wykonaniem takiej naprawy oraz dalszym eksploatowaniem tego sprzętu.

8. W przypadku zlecenia przez Klienta wykonania naprawy lub serwisu sprzętu, który ze względu na swój fatalny stan techniczny uniemożliwia wykonanie serwisu z gwarancją nie uszkodzenia go podczas prób rozebrania lub rozkręcenia w celu wykonania zleconej usługi, Klient bierze na siebie pełne ryzyko związane z ewentualnym uszkodzeniem sprzętu podczas próby jego rozkręcenia lub rozebrania. Za ewentualne uszkodzenia sprzętu będącego w fatalnej kondycji technicznej, spowodowane próbami rozkręcenia, wykręcenia, rozebrania lub innych czynności serwisowych, serwis nie ponosi odpowiedzialności a Klientowi nie należy się w takim przypadku odszkodowanie.

9. Ewentualne reklamacje napraw wykonanych przez Serwis EdenSport, będą rozpatrywane indywidualnie. W przypadku uznania reklamacji serwisu, Klientowi przysługuje prawo do bezpłatnej naprawy a w sytuacji, gdy jest ona niemożliwa, przysługuje mu prawo do zwrotu pieniędzy za wykonaną usługę.