Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie



  

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

Postprzez Madziorek » czwartek, 27 czerwca 2013, 22:47

Wysłane razy 2 :) Czekamy na kasiurę :))))))

Pozdrawiam
BUZIAKI
Madziorek

 
Posty: 46
Dołączył(a): sobota, 7 kwietnia 2012, 22:52
Lokalizacja: Bielsko Biała

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

Postprzez Adam » czwartek, 27 czerwca 2013, 23:04

Dzięki za wiadomość ;) Poszło x2
"Zwyczaj puszczania kobiet w drzwiach sięga czasów prehistorycznych. W ten sposób sprawdzało się czy w jaskini nie ma niedźwiedzi"
Adam

Avatar użytkownika
 
Posty: 794
Dołączył(a): piątek, 1 kwietnia 2011, 09:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

Postprzez Ryszard Szwajcer » czwartek, 27 czerwca 2013, 23:23

Tutaj korespondencja z administratorami strony Anty Bingo Airways:

Witam.
Proszę o pomoc, w jaki sposób najlepiej i najskuteczniej jest uzyskać odszkodowanie za 12 godzin opóźnienia linii BINGO, kompletnego chaosu jaki nam zafundowali oraz dezinformacji na lotnisku w Pyrzowicach w dniu 14.06.2013, przy wylocie do Hurghady.
Reprezentuję zorganizowaną grupę 36 osób, do których dołączy najprawdopodobniej więcej ale już indywidualnych pasażerów, żądających odszkodowania za stracony jeden dzień wypoczynku w Egipcie.
Linie BINGO wiedząc, że zepsuty samolot od ponad 12 godzin oczekuje dopiero na części w Tunezji, przez wiele godzin za pośrednictwem swojego pracownika próbowały nas utrzymywać w świadomości, że samolot za chwilę będzie po nas. Opóźnienie wyniosło 12 godzin, więc straciliśmy cały dzień długo oczekiwanego urlopu.
Jeżeli możecie, to napiszcie proszę, jaka jest sprawdzona procedura uzyskania odszkodowania od tak nierzetelnych linii lotniczych.



Anty Bingo Airways
Witam, Panie Ryszardzie.
Niestety, nie jesteśmy jeszcze w stanie powiedzieć, który sposób jest najbardziej skuteczny gdyż od czasu założenia strony AntyBingo żaden z Pasażerów poszkodowanych przez te linie nie uzyskał należnego odszkodowania.
Pierwszym krokiem jest złożenie skargi w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego (warto wcześniej wysłać skargę bezpośrednio do Bingo Airways, gdyż nie pracuje tam nikt na tyle kompetentny by wiedzieć, że na oficjalną odpowiedź mają 30 dni – w innym wypadku reklamacja jest z mocy prawa uznana za zasadną). Oczywiście Bingo Airways nie odpowie na skargę a procedura w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego będzie się przeciągała w nieskończoność (podobno BingoAirways ma tam niezłe „wtyki”) ale warto podjąć takie kroki zwłaszcza, gdy jest Państwa więcej.
Następnie można złożyć pozew w Polubownym Sądzie Konsumenckim (jeden z Pasażerów czeka właśnie na zgodę Bingo Airways na proces przed sądem polubownym) choć oczywiście również w tym wypadku linie lotnicze będą robiły wszystko by grać na zwłokę.
„Ostatnią deską ratunku” jest pozew przed sądem powszechnym – jeśli Bingo Airways nie zgodzi się na proces przed Polubownym Sądem Konsumenckim to wiemy, że co najmniej dwie pary Pasażerów są zdeterminowane by pozwać linie do sądu.
Napiszemy więcej, gdy do takiej sytuacji dojdzie. Warto dodać, że w Państwa przypadku można już mówić o pozwie zbiorowym co dodatkowo zwiększa Państwa szanse na uzyskanie należnego odszkodowania.
Powodzenia!!!

Ryszard Szwajcer
Dziękuję za odpowiedź. W dniu dzisiejszym, złożyliśmy pisma z roszczeniami dotyczacymi odszkodowań. Na razie w formie indywidualnej jednak jeżeli zostaniemy zlekceważeni przez BINGO podobnie jak w dniu wylotu z kraju na wakacje, złożymy zbiorowy pozew do sądu.
O efektach naszych działań postaram się informować na bieżąco. Życzcie nam proszę powodzenia, bo nie zamierzamy odpuścić
Pozdrawiamy serdecznie, nurasy i nuraski z EdenSport
Jeżeli szkoła, praca, mąż lub żona przeszkadzają Ci w nurkowaniu, rzuć to wszystko w diabły i zanuraj z nami!
Ryszard Szwajcer

Avatar użytkownika
 
Posty: 11565
Dołączył(a): czwartek, 31 marca 2011, 19:54
Lokalizacja: Zabrzeg

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

Postprzez Adam » środa, 17 lipca 2013, 14:17

Ktoś już dostał jakieś info od super przewoźnika? Jak dostaniemy info że możemy pocałować ich w d... to oddajemy sprawę do sądu polubownego czy od razu z grubej rury?
"Zwyczaj puszczania kobiet w drzwiach sięga czasów prehistorycznych. W ten sposób sprawdzało się czy w jaskini nie ma niedźwiedzi"
Adam

Avatar użytkownika
 
Posty: 794
Dołączył(a): piątek, 1 kwietnia 2011, 09:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

Postprzez Ryszard Szwajcer » środa, 17 lipca 2013, 19:25

Na razie jeszcze nikt nic nie dostał. Podobno mają miesiąc na odpowiedź.
Myślę, że po prostu będziemy musieli się zgadać i założymy sprawę zbiorową. Jednak muszę to jeszcze skonsultować.
Jeżeli szkoła, praca, mąż lub żona przeszkadzają Ci w nurkowaniu, rzuć to wszystko w diabły i zanuraj z nami!
Ryszard Szwajcer

Avatar użytkownika
 
Posty: 11565
Dołączył(a): czwartek, 31 marca 2011, 19:54
Lokalizacja: Zabrzeg

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

Postprzez Madziorek » środa, 17 lipca 2013, 19:59

Wysłałam swoje pisemka za potwierdzeniem odbioru i wiem, że moje pisma zostały odebrane w BINGO 1lipca. Jest pieczątka BINGO i podpis. Więc trzeba założyć , że wszystkie nasze pisma dotarły z tą datą. Na odpowiedź mają chyba 30dni.
Ja bym proponowała skontaktować się z rzecznikiem praw konsumenta w BB. Mi kiedyś bardzo pomogli gdy moja babcia kupiła szybkowar na prezentacji za bagatela 1700zł :D
Madziorek

 
Posty: 46
Dołączył(a): sobota, 7 kwietnia 2012, 22:52
Lokalizacja: Bielsko Biała

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

Postprzez Ryszard Szwajcer » sobota, 10 sierpnia 2013, 12:47

Przyszła odpowiedź z BINGO.

Szanowni Państwo,
Dziękujemy za przesłanie do nas listu z reklamacją dotyczącą opóźnienia rejsu BGY 1709 z Katowic do Hurghady w dniu 14.06.2013.
W imieniu naszej linii, bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację i niedogodności z nią związane.
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze samoloty latały punktualnie a bezpieczeństwo naszych pasażerów jest naszą nadrzędną wartością.
Przyczyna opóźnienia 14.06 była usterka zewnętrznego generatora elektrycznego (GPU), podstawionego przez firmę Tunis Air Handling, z którego samolot korzystał w czasie boardingu w locie poprzedzającym lot z Katowic.
Lot z Katowic do Hurghady nastąpił bezpośrednio po opóźnionym locie z Tunisu do Katowic. W Tunisie w wyniku spadku napięcia pojawiła się usterka obu układów radiowysokościomierzy, co uniemożliwiło wykonanie lotu. Ta usterka nastąpiła z winy zewnętrznego operatora (agenta handlingowego) – jedynego dostępnego na lotnisku w Tunisie, na którego wybór Bingo Airways nie miało wpływu.
W związku z tym, że usterka nastąpiła w okolicznościach nadzwyczajnych, na które Bingo Airways nie miało wpływu , zgodnie z zapisami Rozporządzenia nr. WE 261/2004, przewoźnik nie ma obowiązku wypłacania odszkodowania pasażerom. Rozumiejąc jednak, że ze względu na opóźnienie samolotu, Państwa urlop został skrócony o jeden dzień, proponujemy rekompensatę w postaci darmowego przelotu (tam i z powrotem) do wybranego połączenia w siatce Bingo Airways.
Jeśli akceptują Państwo taką rekompensatę i wyczerpuje ona wszystkie Pani roszczenia wobec Bingo Airways, prosimy o przesłanie takiej deklaracji do nas .

W imieniu Bingo Airways jeszcze raz przepraszam za zaistniałą sytuację.
Z poważaniem

Piotr Samson
Bingo Airways



Musimy się wspólnie naradzić, co robimy :)
Jeżeli szkoła, praca, mąż lub żona przeszkadzają Ci w nurkowaniu, rzuć to wszystko w diabły i zanuraj z nami!
Ryszard Szwajcer

Avatar użytkownika
 
Posty: 11565
Dołączył(a): czwartek, 31 marca 2011, 19:54
Lokalizacja: Zabrzeg

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

Postprzez Ryszard Szwajcer » sobota, 10 sierpnia 2013, 14:37

Napisałem odpowiedź.
Liczę, że w okolicach lutego 2014 otrzymam odpowiedź...

BGY/P/20/1

Witam.
Dziękuję za tak długo i niecierpliwie oczekiwaną odpowiedź.
W związku z Pana odpowiedzią, proszę o podanie konkretnych zasad skorzystania z oferty lotów w ramach rekompensaty.
Jak konkretnie wygląda Państwa propozycja w kwestii terminu wybrania przez nas lotu, czasu w jakim powinniśmy go zrealizować oraz jak powinniśmy to przygotować z naszej strony logistycznie, żeby doprowadzić całość do skutku?
Rozumiem, że jesteście Państwo bardzo zapracowani, lecz zarówno czas Państwa reakcji na lotnisku w czasie naszego wielogodzinnego koczowania w oczekiwaniu na jakąkolwiek konkretną wiadomość, brak możliwości szybkiego, telefonicznego kontaktu z Państwa liniami jak i termin odpowiedzi na naszą pisemną reklamację po przylocie napawa nas lękiem, czy uda się nam dożyć obiecanych przez linie BINGO lotów.
Dlatego też bardzo proszę o nieco szybszy czas skreślenia do nas odpowiedzi.

W imieniu grupy zainteresowanych
Ryszard Szwajcer
Jeżeli szkoła, praca, mąż lub żona przeszkadzają Ci w nurkowaniu, rzuć to wszystko w diabły i zanuraj z nami!
Ryszard Szwajcer

Avatar użytkownika
 
Posty: 11565
Dołączył(a): czwartek, 31 marca 2011, 19:54
Lokalizacja: Zabrzeg

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

Postprzez Sabina » sobota, 10 sierpnia 2013, 14:51

Ho ho ho, nieźle :P

No cóż, ja leciałam teraz z Bingo przerażona co się wydarzy po drodze i jedyne co się stanęło to w dwie strony byliśmy przed czasem na miejscu :P
Sabina

Avatar użytkownika
 
Posty: 320
Dołączył(a): piątek, 1 kwietnia 2011, 18:14
Lokalizacja: Bielsko/Krk

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

Postprzez Ryszard Szwajcer » sobota, 10 sierpnia 2013, 16:39

W chwili obecnej zbieramy informacje, czy wszyscy otrzymali odpowiedzi o linii BINGO i jakie, ponieważ nie wszystkie osoby otrzymały takie same propozycje, jak ta przesłana do mnie i opublikowana na forum.
Po zebraniu informacji kto jak został potraktowany, najprawdopodobniej będziemy musieli się spotkać i przemyśleć dalszy tok postępowania.

Okazuje się, że nie wszystkie osoby otrzymały taką samą propozycję rekompensaty.
W związku z powyższym proszę o informację (najlepiej pisemną ponieważ mam dobra pamięć ale krótką i lepiej mieć to spisane) zainteresowanych osób, kto jaką odpowiedź dostał, żeby spróbować to znormalizować i ujednolicić.
Jeżeli szkoła, praca, mąż lub żona przeszkadzają Ci w nurkowaniu, rzuć to wszystko w diabły i zanuraj z nami!
Ryszard Szwajcer

Avatar użytkownika
 
Posty: 11565
Dołączył(a): czwartek, 31 marca 2011, 19:54
Lokalizacja: Zabrzeg

Poprzednia stronaNastępna strona

  

Powrót do Wyjazdy zagraniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron