Strona 5 z 11

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

PostNapisane: poniedziałek, 12 sierpnia 2013, 09:31
przez Adam
Piotr Samson
Bingo Airways

Ten szanowny Pan odpisał !!!!! Prawie błyskawicznie :) jak ich linie :D

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

PostNapisane: poniedziałek, 12 sierpnia 2013, 10:12
przez Ryszard Szwajcer
Czyli ten sam, co mnie.
A to dziwne, bo skoro mnie odpowiedział, że lot gratis, Darkowi1 też a Wam, że rekompensata, to co najmniej dziwne...
Ciekawe, co i kiedy teraz odpowie bo obawiam się, że postawia takie warunki, że to wybranie sobie gratisowego lotu będzie raczej mało możliwe.

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

PostNapisane: wtorek, 13 sierpnia 2013, 10:22
przez Adam
Ola dostała odpowiedz ale tylko ws Amelki - proponują całe 400zł a Ola jeszcze czeka na info ;)

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

PostNapisane: wtorek, 13 sierpnia 2013, 10:28
przez Ryszard Szwajcer
Robią sobie jaja na całej linii ale spoko. damy rade, tylko trzeba się będzie zebrać do kupy :)

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

PostNapisane: wtorek, 13 sierpnia 2013, 11:06
przez Ryszard Szwajcer
Nooo coś się dzieje w temacie!
U mnie odpowiedź na kolejne pytania przyszła błyskawicznie :o

Szanowny Panie,

Jeśli są Państwo zainteresowani wykorzystaniem biletów zaproponowanych
przez Linii Lotniczych Bingo,
bardzo proszę o napisanie oświadczenia, gdzie potwierdzają państwo
rekompensatę razem z datą kiedy chcą
państwo z nich skorzystać i miejscem rejsu. Przy dostarczeniu
szczegółów rejsu będziemy mogli państwu wysłać
bilety.

Jeszcze raz bardzo przepraszam za opóźnienie wylotu naszego samolotu i
związane z nim niedogodnościami.

Pozdrawiam

--
Piotr Samson

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

PostNapisane: wtorek, 13 sierpnia 2013, 13:08
przez Adam
Sprawdziłem pocztę i tez mam wiadomość.
Szanowny Panie,
Jako Bingo Airways, każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. W liście, który dostaliśmy od Pana nie było informacji, że lecieliście Państwo jako zorganizowana grupa 36 osobowa.
Jeśli tak było faktycznie - prosimy o przesłanie jednej reklamacji w mieniu wszystkich 36 osób - wtedy my w sposób spójny odniesiemy się do niej.
Jeszcze raz bardzo przepraszam za opóźnienie wylotu naszego samolotu i związane z ni9m niedogodności.
Pozdrawiam
Piotr Samson


A tutaj treść z załącznika
Szanowny Panie,

Dziękujemy za przesłanie do nas listu z reklamacją dotyczącą opóźnienia rejsu BGY 1709 z Katowic do Hurghady w dniu 14.06.2013.
W imieniu naszej linii, bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację i niedogodności z nią związane.
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze samoloty latały punktualnie a bezpieczeństwo naszych pasażerów jest naszą nadrzędną wartością.
Przyczyna opóźnienia 14.06 była usterka zewnętrznego generatora elektrycznego (GPU), podstawionego przez firmę Tunis Air Handling, z którego samolot korzystał w czasie boardingu w locie poprzedzającym lot z Katowic.
Lot z Katowic do Hurghady nastąpił bezpośrednio po opóźnionym locie z Tunisu do Katowic. W Tunisie w wyniku spadku napięcia pojawiła się usterka obu układów radiowysokościomierzy, co uniemożliwiło wykonanie lotu. Ta usterka nastąpiła z winy zewnętrznego operatora (agenta handlingowego) – jedynego dostępnego na lotnisku w Tunisie, na którego wybór Bingo Airways nie miało wpływu.
W związku z tym, że usterka nastąpiła w okolicznościach nadzwyczajnych, na które Bingo Airways nie miało wpływu , zgodnie z zapisami Rozporządzenia nr. WE 261/2004, przewoźnik nie ma obowiązku wypłacania odszkodowania pasażerom. Rozumiejąc jednak, że ze względu na opóźnienie samolotu, Pan urlop został skrócony o jeden dzień, proponujemy rekompensatę w kwocie 400 zł.
Jeśli akceptuje Pan taką rekompensatę i wyczerpuje ona wszystkie Pani roszczenia wobec Bingo Airways, prosimy o przesłanie takiej deklaracji do nas wraz z numerem konta, na które mamy zrobić przelew.
W imieniu Bingo Airways jeszcze raz przepraszam za zaistniałą sytuację.


Dalej z tego nic nie wiem!!! Tzn 400zł na głowę czy w sumie? Jak dla mnie porażka!!!! Rysiek moje zdanie na ten temat znasz. Czekamy na innych

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

PostNapisane: wtorek, 13 sierpnia 2013, 13:51
przez Ryszard Szwajcer
Czekamy zatem na resztę odpowiedzi i będziemy działać :)

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

PostNapisane: wtorek, 13 sierpnia 2013, 19:57
przez Janusz P
Ja dostałem odpowiedź taką jak Adam.

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

PostNapisane: środa, 14 sierpnia 2013, 23:48
przez Franek_Z
Hejka :)
Ja mam odpowiedź taką jak Adam.
Tzn. proponują 400zł tylko im się wkradł błąd bo powinno być 400€
Dzięki za udostępnienie wzorów pism.

Re: Linie lotnicze BINGO / piszemy zażalenie

PostNapisane: czwartek, 15 sierpnia 2013, 09:47
przez Ryszard Szwajcer
Czyli mamy taki stan na dziś:

Rychu + reszta - gratisowy lot
Madzia zwrot 400 zł
Marzena K. zwrot 400 zł
Darek1 - gratisowy lot
Krystian P.
Janusz P. zwrot 400 zł
Justyna P. zwrot 400 zł
Ewa
Dariusz J. Nie napisał reklamacji
Janusz T.
Basia F.
Agnieszka O. zwrot 400zł
Adam P. zwrot 400zł
Mały Adam P.
Ola G.
Mała Ola G. Zwrot 400zł
Romek D. zwrot 400 zł
Katarzyna Z. Nie napisała reklamacji
Franek Z. zwrot 400 zł
Katarzyna N.
Janusz G.
Jarek K. doszła odp.
Renata K. Doszła odp.
Mariusz K.
Bartosz J. Nie napisał reklamacji
Filip N. Nie napisał reklamacji
Agnieszka H.
Daria K. Doszła odp.
Kamil G.

Sporo osób jeszcze nie dostało odpowiedzi, nie ma ich na miejscu i nie mają jak odpowiedzieć albo stało się tak, jak przewiduje BINGO, że nie będzie sie ludziom chciało walczyć o swoje i machną ręką... :(

Jeżeli ktoś dostał jeszcze odpowiedź a nie jest odznaczony na liście, to bardzo proszę o informację, żebyśmy mieli jakąś większą jasność sytuacji.